Direktlänk till inlägg 8 april 2019

Som hittat - Billigt ändå

Av Per Axel Larsson - 8 april 2019 14:14

Då hittade jag till sist något som faktisklt är billigt nog. Det är inget wow, men det är något jag har råd med. Det är få saker som är billiga nog, det är inte mycket att spela på. Jag kan inte betala mycket alls, jag äter som sagt inte godis om det inte är gratis, och jag köper begagnade kläder om jag skall komma billigt undan. 


Men det billiga siom jag nu har hittat, det är en hemlis än så länge. Det är inte köpt än, för även om det är billigt så har jag inte pengar just nu. Men det är npågot jag kommer åtrerkoma till när jag har köpt det. Det billigaste av billigt, så ni blir nog inte imponerrade. Men jag är glad, jag kommer undan billigare än trott och det är vad som räknas just nu. Lillprinsar klan ta slut, lillrinsar blir för trötta. Då krävs det billiga trick, billiga sätt att lösa problemen på


Än så länge så lyster min topplista mred sin frånvaro, men jag ser att andra inte är så värst aktiva vad gäller att skriva topplistor de startat. Fast jag kan förstå det om man t.ex har fel år på sin topplista, det är ju bara att lägga ner då.


#Billigt #Topplista #Topplistor

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Per Axel Larsson - 8 april 2019 13:34

Detr finns saker som gjorts, saker som är förevigt inpröäntade i minnesbanken. Minnesbanken öär förrädisk, den är inte som en vanlig bank som man kan sätta in och ta ut pengar ifrån när man vill. Man kan heller iunte låna och lämna tillbaka. Men ändå...

Av Per Axel Larsson - 8 april 2019 02:52

Jag är nog den tröttaste av prinsar. jag tänker mig att Banjoprinsen har det tuffare på många vis, men jag är så evinnerligt trött på allt bråk. Vad har man för aura när folk på riktigt fabroicerar bevis för att sätta dit en. Det är en skön känsla, o...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards